Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, December 22, 2010

Edisi Top 5 (Episod : Trend Gambar Paling Glemer di Facebook Aku)

Hoi hoi ya hoi..Erkk..xsopannye..Assalamualaikum yaaaa bakal ahli kubur sekalian (trmasuklah sy jugak)..hobi sy ni belek2 facebook org. pastu kn..dlm byk2 gbr yg sy tgk ade la beberapa pesen bergbr yg mmg menjadi kegemaran kebanyakan org..jd trend lak brgmbar cmtu kn..kt sini saya ada top 5 trend bergambar plg byk bg member2 kt Facebook sy..Facebook org lain xtau la plak.

Nombor 5
Gambar lompat beramai2
Gambar cmni nmpak meriah dan riang ria gitu..ouwhh sgt bahagia. saya pun suka nk amek pic cmni tp malangnya nak melompat xlarat.hahaha


Ehhh..salah gambar lak..Erkkk~ sedap siottttttttttttttttttttttt lompat tikam ni..nyammm~

Lompatan yg bergaya!! berjaya dicurik dlm facebook member sy yg bernama Xerex
Nombor 4
Gambar kawen kawen
Maklumlah kan..musim cuti skolah ni ramai yg kawin..jadi pas kawin, pas abes sume majlis upload lah gbr di facebook (sy dulu pon cmtu gak) org putih kata excited.hehehe


Gmbar ni saya curi kat facebook member saya Rashid..ya ampunnn pak Rashid gue curik gambar loe..dia baru je kawen dlm bln doblas ni ngn pasangannya Lily..tahniah tahniahhh

Ni kawan baik saya..Iza yg kawen 11 december lepas. dorang dh lama dh kapel mapel..sejak abes skolah..kawen jugak dia..suke sukeee!!

Nombor 3



Gambar buat pipi kembung
Gambar pipi kembung ni mmg popular esp kalangan anak2 remaja..dorg amek gbr cmni nk suh nmpak kiut2 gitu..erkkk~


Hohoho..sama la kot ni ngn ikan kembung..haha..ni gbr si Atul dlm Facebook..byk lg gbr pipi kembung tp sy amek satu aja


Nombor 2
Gambar pegang duit pastu buat kipas ngn duit tu
Gbr2 cmni kebanyakannya dlm program bisnes online.letak gbr duit bebanyak ni utk menarik org supaya join..aiyaakkk


Yg ni saya xbrape nak gemar ni..dh la pegang duit byk xbagi2 sket..pastu tag plak dh..

Dannnnnnnnnnnn...juara kepada gaya gambar paling glemer dalam facebook sy ialah...trenggg jeng jeng jengggggggg

Nombor 1
Gambar buat mulut itik/muncung
Gambar cmni pun glemer pd remaja2..kalo pipi kembung nk suh nmpak kiut..mulut itik/muncung nak suh nmpak seksi

Amie dolly punye pesbuk..dia ni mmg fotogenik! suke sukee!!

Ni lak pesbuk Myra ngekk

Woii woiii apsal ade gbr ni plak?? kantoi la!! Hahahaha..saya pun nak gak try wt gbr mulut itikk..mulut itik ye bukan mulut monyet..amacam??jadi tak??Muahahahhhaa..adehhh dehhh!! xbrapa nk itik tu..

Yessss..tu diaa the best mulut itik ever!!

Tahniah kepada pemenang terpilih..sebagai ganjaran terimalah hadiah berupa ucapan tahniah tadi..selamat bergambar dengan pelbagai lagi gaya yg menarik..Anda bagaimana?? ape pose feveret anda??











No comments: