Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Tuesday, December 21, 2010

Ameklah jiwaku..

Ohh..aku cinta padamu..ameklah apa saja termasuk jiwaku juga..cewahhh~

Trettttttttttttttttt..ni bukan post jiwang2 oke..Tgh2 hlgkan penat kemas packing barang nak pindah ni smpat lg wat satu post.haha..mmg blogging dh jd cm hobi lak currently..blogging smpai lebam jari pon xkesah. Nsb bek org xnmpak lokasi aku skang ni..dlm timbunan smpah sarap yg nk dibuang. br prasan byk jugak sampah sarap yg aku bela dlm almari baju ni..dh nk pndah br la trbongkar sume prangai yg xbrape nk comey ni.hihihi

Sebenor2nya aku nk cite pasal satu crita yg mmg menyesal btol aku tgk..dh la mlm2 bute..kalo tdo kt umah lagi bagos. cite ni aku tgk hr Ahad lepas..pending sungguh br nak post. ni semua salah somi yg tetiba lak gatal nak tgk muvi..seperti biasa lah lokasi kalo nk tgk muvi kt umah aku ni ialah TGV kat Jusco Tebrau City. Maybe ni last muvi utk thn ni..sngguh xpuas hati muvi ngelast merupakan muvi yg xbest! Aku ngn somi tgk cite My Soul To Take (only one has the power to save their soul) arahan Wes Craven..ucececeee~ tajuk di kemain..konon cm seram lah gitu sesuai dtonton wktu malam.


Cite dia mcmni.. sorg ni dia ada penyakit mental dan suka bunuh2 org yg dikenali sbg The Ripper..xterkecuali isterinya jugak yg sedg sarat mengandung..doktor mental yg rawat dia pon dia bunuh jugak..anak dia (Leah)  pun dia nk bunuh tp brjaya diselamatkan pak polisi..ish3! tapi kan tapi...anak dlm kndungan isteri dia pn brjaya diselamatkan. pastu org gila ni dh cedera parah la kan..masuk la dlm ambulan nk bawak g ospital..dlm ambulan tu bleh plak dia wat hal..dh nazak2 pun smpat lg bunuh org.hahahaha..pastu dia hilang..mana dia pegi?? Jeng..jeng..jengggg~
16 tahun pastu ada satu group student yg tggl kt kawasan tu wt ritual gitu..dorg ni lahir pd hari The Ripper tu hilang..pastu daripada 7 org student tu..sorg2 kena bunuh dgn kejamnye. Memula Fang (kena bunuh pastu mayat dia jumpa dlm sungai kt hutan), pastu Penelope (kena sembelih kt swimming pool) pastu Brittany (kena tikam kt hutan jugak) pastu Brandon (kena tikam gak kot)..ntah btol x nama tu sbb aku pn tgk ala2 mata kuyu gitu..ngantuk ngn cite dia cm boring~ pastu dlm group tu td ada sorg budak pelik brnama Bug..dia ni sgt2 innocent tp dlm2 innocentnya tersimpan lah sesuatu rahsia..apekah rahsia itu?? sebenarnyaaa..Bug lah anak kepada The Ripper yg hilang 16 thn dulu..roh The Ripper tu masuk kt dlm badan dia dan di jugaklah yg bunuh sume org tp dia xprasan sbb roh tu yg hasut dia kot...ohh lagi satu dia bunuh mak angkat dia jugak..ohhh tidakk~

Ni Brittany masa nk kena bunuh..


Tapi aku konfius sket ngn cite ni sbb xtau sama ada betul2 dia ke yg bunuh atau kawan dia yg nama Alex sbb masa mak angkat dia kena bunuh Alex ada dtg umah Bug pastu masa Bug nk amek air kt Alex tetiba Alex hilang..lepas Alex hilang The Ripper pn muncul.. pastu Bug plak bertarung dgn The Ripper..The Ripper bunuh lg sorang iaitu Jerome..aii pelik2..siapakah The Ripper sebenarnya?? Kalo nak tau tgk la sndiri..aku kata cite ni xbest sbb aku xbrape nak paham pastu The Ripper tu xde la menakutkan sgt pun..cuma org pakai topeng je.Kalo Freddy Kruger lg takut..eieieie..takut!!So..aku bg lah filem ni 2bintang kesian..hehehe..Dalam ati kata bek tgk cite Hantu Kak Limah Balik Umah je yg brjaya mengutip 4.2 juta dlm masa 11 hari je..Cayalah Kak Limah!!

No comments: