Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Thursday, December 9, 2010

List kirim mengirim

Pantang sekali mulut menyebut "Nak balik Kelate ni" terus la sy trpaksa membuka satu list yg diberi nama List kirim mengirim.wohohoho.sy suka org kirim brg sbb scara xlngsung bole berbisnes.yeaaahh~ kirim lagi kirim lagi. Tapi kali ni sy hanya pulang dgn bas jadik xbyk la brg yg sy mampu terima utk dikirimkan..

1) Telekung utk Kak Yati & Kak Zai (member tmpat keje hubby ni) -DONE

Ni Kak Yati punye

Ni Kak Zai punye
Corak sama kaler lain2..I wonder ape sudah abeskah telekung di kedai2 sekitar Johor??

2) Tudung Untuk Mila & Jaja (Pun member tmpat keje hubby) -DONE

Ni Jaja punye (dia nk kaler purple cair batu lipan)..amek kau batu lipan

Ni Mila punye (dia nak kaler putih batu pape pun xkesah)..amek kau batu xkesah

3) Dodol untuk nenek (nenek hubby..nenek sy dh mninggal) -DONE

Ni nenek punye. Nenek kata dodol Kelantan lembut n kurang manis..layan je lah

4) Keropok Ikan dan pencicahnya utk mak mertua saya (dia kata kirim tp sebagai menantu xkan sy nk amek duit dr dia..jd sy bagi je la kot.bukan mahal sgt pon)

Keropok Ikan Tamban menjadi pilihan saya sbb sedap dan kaya dgn ikan..nyammm~

Pencicah lak sy prefer pencicah Ummi..Pencicah cap merak pun best jugak

5) Serunding untuk nenek lagi..dan makcik2 sekalian

Untuk serunding sy prefer kt kedai akak cun yg chubby di Pasar Siti Khatijah tingkat 2 (dia sgt comel..sy rs cm nak cubit pipi dia)

6) Budu atau Sos Bilis..sy sukeeeeeeeeee!! (untuk diri sndiri)

Ni saya punye. Budu Cap Ketereh kegemaranku..xsuke?? Ada sy kesah??

7) Mangkuk Buffet untuk Cik Nomel - Xleh nak beli sbb balik naik bas..seksa nak ngangkat2 bnda tu besar

Cik Nomel tu makcik bongsu kepada Hubby sy. Satu lg sbb sy xnak beli ialah sy malas nak pegi Rantau Panjang time cuti sekolah+hujan.mesti jam nye berkilo kilometer..

Sekian saja List kirim mengirim dr saya kali ni..saya akan pulang ke Kelantan lagi tahun depan (Tahun Baru Cina)..harapan saya agar list kirim mengirim akan menjangkau 4 muka surat sbb saya terlaluuuuuuuuuuuuu lah sgt suka bila ada org kirim. :)

No comments: