Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Friday, May 27, 2011

Sila jangan jeles

dengan ini aku umumkan..

CUTI SEKOLAH SUDAH BERMULA!!! 

YEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA~

akan tetapi..disebalik cuti dua minggu itu berderet kerja menanti. antaranya, tanda kertas periksa berkelas kelas, buat analisis item, ada Pasak Cuti apejadah nya hari Selasa ni di mana aku berani potong kuku kalau student yg datang bilangannya tak sampai separuh pun. mesti ada yang cakap "sungguh tak matang cikgu ini" lepas baca post aku.haha..lantaklah..aku tetap nak kata

YAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

SELAMAT BERCUTI KEPADA PARA PELAJAR DAN GURU-GURU SEKALIAN.

p/s : Aku harap di masa depan takde keluar pekeliling yang mintak cikgu bekerja sepanjang cuti persekolahan. sila jangan berhasad dengki oke!



               

No comments: