Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, May 11, 2011

I like it when U like it..


Aku di tag dalam satu status yang betul2 membuatkan hati kering aku ni tersentuh. Yess..it's from my Ummi's Facebook status. Dia sangat2 menyukai hadiah sempena mother's day yang kami bagi setelah berhempas pulas mengumpul duit..Sangat2 terharu lagi bila abah sudi join share apabila kesian lihat kami yang tidak berapa berduit ni bertungkus lumus mengumpul duit. That day (Sunday 8th may), walaupun jauh, aku tak melepaskan peluang mengewish ibu tersayang sempena hari yang bermakna itu. dan ternyata Ummi sangat2 menyukai hadiah itu (sebab adik aku kata Ummi punya senyum sampai telinga dan tak henti2 membelek hadiah yang kami beri tu) sangat sukaaa dan sangat puas hati..Tapi hakikatnya, seketul telefon bimbit baru untuk Ummi langsung tidak mampu membayar jasa dan pengorbanan Ummi membesar, mendidik kami adik beradik sehingga kami dewasa dan berjaya..Sob3..xde topik yang mampu mengundang air mata di birai mataku selain tentang ibu dan bapa..uwaaaaaaaaaaaa...rindunyaaa kat Ummi..kat abah jugak.. Tak sabarnya nak balik peluk cium Ummi dan abah nanti cuti skolah ni..

Happy Mother's Day Ummi..
No words can i use to express how much i love you
Oh wind please send my kisses to my Ummi...

**MMmmmmmuahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhccc*

-Nampak hebat kn nama Ummi aku dalam Facebook..sebab beliau memang hebat!*




No comments: