Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Friday, April 29, 2011

1st Contest Dari Roroi Yang Ensem




heyyaaaa bloggers sekalian. Masa aku tengah bw, aku terjumpa satu blog yang buat contest. actually sebelum2 ni dh byk jumpa contest tapi kali ni baru terbukak hati aku nak join sbb adiah dia unik dan soalan dia senang nak mampos. Walaupun aku tak ditag, tapi dengan muka tak malunya aku menjoinkan diri.ahh pedulik apa aku kata nak join aku join la.

Syarat2 penyertaan ialah : 

1 - Follow blog dia...Kalo korang x follow & korang menang,mungkin dia xtau. Tapi Allah tau..hohoho (Tu dia yg cakap, bukan aku dan aku followernya yang ke-974)
2 - Letak SAIN dia...dia ckp dia x reti wat banner,,jadi dia pakai je apa yang dia ada...

3 - Buat entri khas yang bertajok "1st Contest Dari Roroi Yang Ensem",,link kan ke entri dia. Dalam entri tu mesti ada jawapan lengkap ntok soalan yang ditanya
4 - Tag at least 2 orang..Ni ntok tujuan promosi.
(Ok..dan aku mengetag mereka yang di bawah ni)
5 - Tinggalkan url entri korang kat rungan komen entri ni.
6 - Tarikh tutop =  5 MEI 2011, JAM 11.59 MALAM

Dan ni jawapan untuk soalan anda wahai Roroi :
1) Dawai kokot stapler (oittt jgn tiru jawapan aku!)

Ni lak ayat backup 5 perkataan untuk kau :
~ Roroi ensem memang sangat sempoi ~
 (kembang tak idung kau?) hahahhaa



No comments: