Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Tuesday, June 30, 2009

Saya Juga Mau..

1. Bekas kekasih saya adalah
truttt tututt tuttttttttttt

2. Saya sedang mendengar
Avenged Sevenfold - And All Things Will End

3. Mungkin saya patut
Basuh mangkuk Kuey teow tomyam yg sy mkn kejap td

4. Saya suka
Membebel

5. Sahabat-sahabat baik saya
Semua berjauhan dari saya :(

6. Saya tak paham
pada Maxis yg selalu No Coverage

7. Saya kehilangan
Zaman remaja yg penuh keseronokan bersama teman2

8. Ramai yang bertanya
Bile nak tunang..bila nak kawin..jawapan sy "ESOK"

9. Makna nama saya
Cahaya syurga

10.Cinta itu adalah
entah..saya pun xtau maksud cinta

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
Demam kerana ditimpa hujan..kesian die

12. Saya akan cuba
mengubah diri saya menjadi seorang hamba Allah yang terbaik

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
Last forever n kekal abadi

14.Telefon bimbit saya
Sony ericsson dan Nokia

15. Bila saya terjaga dari tidur
Tengok jam dan tengok muka br bangun tido dalam cermin

16. Saya paling meluat apabila
berhadapan dengan orang yang tidak matang dan lembik 'ketuet'

17. Pesta/Parti adalah
tempat untuk bergembira dan melupakan sekejap masalah yg ada.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
Kucing ekor kembang dalam sangkar di Pet Shop

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
Early 20s

20. Hari ini
Saya bosan..

21. Malam ini saya akan
Tido awal sikit..

22. Esok pula saya akan
Bangun untuk menari poco2 selama sejam (Thanks to Zura sbb bg idea untuk kurus!)

23. Saya betul-betul inginkan
Allah panjangkan umur ibu bapa dan ahli keluarga saya

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
Rambut saya kembang ibarat mop lantai.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
JJ Tebrau ngan UO Pasir Gudang..ngee~

26. Makanan Barat atau Jepun..
xsuka..lebih suka masakan kampung

27. Bilik yang terang atau gelap...
Terang untuk buat keja..samar2 untuk mengelamun..gelap untuk tidur

28. Makanan segera adalah
Menggemukkan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Bye..Assalamualaikum (Kepada Ummi)

30. Siapa yang anda mahu Tag?
Jaja, Nadiah..jawab ini!!

No comments: