Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Monday, June 15, 2009

No tissue just 1 Litre 100 plus..huru hara boring story



Post ni patut dh lama tp baru tebukak ati nak buat..masa untuk balik pasir gudang lepas 2 mggu cuti n 2 mggu kursus. kire sebulan xgi skolah. rindu la jugak kat kanak2 ribena kat skolah tu. dorg rndu aku x?hahaks..Teacher's Day hr tu kat mersing..kursus from 14-28 mei. so terpaksa celebrate Teacher's Day kat Mersing je. tak best. 28 mei hari khamis last day kursus..jumaat amik cuti rehat. khamis pagi ade exam abes exam ade sesi salam2 sket pastu terus balik Pasir Gudang. dalam kul 4.30 ptg smpai Pasir Gudang. dengan muka beminyak dan selekehnya singgah skolah jap amek ketas peksa. pastu tgk atas meja ada bertimbun2 bungkusan tertulis "Selamat Hari Guru" ngan "Happy Teacher's Day"..Ya Allah..betapa terharu perasaan aku. dalam banyak2 bungkusan ada satu yg paling besar. ada kad. bila bukak kad tu ada tertulis "Guru Paling Ceria Hari Guru 2009"..wawawawaaaaaaaaaa..kali keduanya terharu perasaan aku. xsangka nya aku leh dpt anugerah tu dalam byk2 ckgu yang ada ada kat skolah tu. Thanks to all the students yg dh vote aku. ceriakah aku ni?ngee~ Jumaat malam 29 Mei balik kampung.

now dh 15 jun. skolah dh bukak dh pun. 1st day skolah lepas cuti. ade la teguran "Jannah nape makin bulat" hahaks!! macam xtau..makan free ape kat kampung. dengan masakan ummi tersayang lg.pehhh..makan sikit mana nak berbaloi.hehehe. 13 june abang dtg klantan. miss him so much. tp xlama coz pagi 13 sampai, malam 13 kitorg dh kena balik johor. dlm bas paling best..sejuk..aku tetido awl dengan sweater xpakai. tetiba rasa cm org selimutkan aku. wahhhhhhhhh..abg u r sooo sweet. dia tgk aku terjaga dia bg aku stokin..'syg..pakai stokin ni nnti sejuk'. huuuu~ rs nak peluk je dia tp sabar2 lom kawin lg. pastu dalam kul 2 bas benti sbb drebar kelaparan kat terengganu area mana xtau la plak. punyalah tido mati xtersedar pun bas benti. yang aku tau abg kejut aku bangun n suh turun. dengan muka mamai nya aku turun ade sepinggan nasik goreng kampung ngan semangkuk mi sup ngan 2 cawan milo panas. heran gak sape punya. abg suh aku basuh muke pastu makan mi sup n minum milo. dia dh oder siap2 untuk aku masa aku tgh lena tido tadi..wahhhhhhhh..lagi skali rs terharunyeeeee..SAYANG ABG!

kul 10, 14 Jun smpai pontian. ayah abg dh standby amik kitorg. dh smpai umah abg, mandi2 makan2 pastu abg ajak g jb. tgk wayang. yeay! tgh keta yg kena langgar dr blakang hr tu dh elok..dh jd mcm normal no cacat cela. bestnyeee keta dh jd baru balik. tp xsmpai sehari keta kat tangan aku aku dah telanggar divider parking kat JJ Tebrau. Oh No Jannah!! ko mmg careless tahap babun tua. nasib bek xnmpak sgt sbb kemek kat bawah je. mmg pompuan bawak keta cmtu ek?apsal ye? aku pun xpaham. hr tu ktorg tgk "Jangan Pandang Belakang Congkak" mmg lawak asek gelakkk je keja. tp aku paling suka SAM si Hantu Raya sbb dia comel.hihi. petang kul 5 kitorg balik umah masing2 sbb masing2 dh penat. balik umah, mandi terus zzZZZzzzZZzzz..nite world...

No comments: