Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Sunday, December 25, 2011

Sherlock Holmes 2 vs Mission Impossible 4



Aku bukan peminat Tom Cruise
Sebab tu aku tak tengok MI1 ngn MI2..MI3 aku tgk DVD sape punya ntah..lepas tu aku mula suka dengan Mission Impossible ni sebab aksinya.
MI4 aku tengok sebab time tu boring dan cerita kat panggung yang agak2 best hanyalah MI4 ni..
Nak tengok Songlap memang tak la kan sebab aku betul2 serik nak tengok cerita melayu kat panggung lagi.
So..tengok je lah MI4 ni kan..walaupun genre nya PG13 tapi aksinya boleh tahan..walaupun kureng sikit dari MI3. Secara jujurnya aku peminat filem berklasifikasi 18.barulah keganasan dan aksinya terasa.
Jadi untuk Mission Impossible 4 aku bagi 3.5 bintang dari 5 bijik bintang walaupun bau ketiak orang yang duk sebelah kiri aku sangat menusuk hidung..urghhh~


Aku peminat Robert Downey Jr. walaupun bukan die hard fan.
Aku suka cite Iron Man..tapi Sherlock Holmes aku bantai tido separuh cerita.
Mungkin genre filem ni xsesuai dgn jiwa aku..berlatar belakangkan zaman dulu2, banyak drama dan kena berfikir..
tengah2 cerita barulah best sket. ending pun kelakar..
Btw aku suka gandingan Robert Downey ngn Jude Law
aku bagi 2.5 bintang sbb mungkin aku terlepas aksi menarik masa aku tido.Nanti kalo ada masa aku tgk lagi tanpa tido, mungkin aku bleh tambah bintangnya.

Sebelum aku tgk cerita SH ni aku ada tanya member aku best ke x sebab dia ada tengok SH1..aku xtengok.
Dia kata 'bestttttttttttttt!!' (tu la msg yg dia reply kt aku) sebab dia peminat genre filem cmtu..
So jangan salah paham..xsemestinya aku xsuka bermakna bg korang pun xbest.


SEKIAN


               

No comments: