Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Thursday, June 2, 2011

Kuda sudah berteman :D


basikal kat atas tu milik hubby aku yang memang gila basikal. aku pun xtau sejak bila dia mula berminat dalam bidang berbasikal ni..tetiba je dia sampaikan hasrat nak beli basikal. takkan aku nak halang kan, bukan dia mintak benda mengarut2 kan..so, sebagai isteri mithali, aku pun bagilah dia beli basikal asalkan nafkah zahir aku jangan terganggu..hahaks! pastu bila tengok dia kayuh basikal petang2, rasa cam jeles plak. katanya nak join tournament la ape la..haishh tak boleh jadi ni. lalu satu hari yang tenang, aku pun menyatakan pulak hasrat aku untuk memberi kawan kepada basikalnya.udah bertahun rasanya aku tak kayuh basikal..ntah tahu lagi ke tak cmne nak kayuh. last kayuh masa skolah dulu. tapi ternyata hubby aku tak menghampakan aku lalu dia menghadiahkan seekor basikal untuk aku..ohhh sebab itulah aku sayang sangat kat hubby aku.hehehe. Sebelum ni dia sekor2..sekarang dia dah ada kawan..mesti dia sangat suka. aku pun suka, semua suka..dan ternyatakah basikal tempat duduk kontot tu milik aku yang kontot..tu pun terpaksa jengket kaki lagi..terasa diri sangat kontot.



               


No comments: