Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, June 8, 2011

Isteri tak sama dengan pelacur la ngokkk!!

Kenyataan Naib Presiden Kelab Isteri Taat, Dr Rohaya Mohamed yang mengingatkan isteri supaya patuh dan melayan suami seperti pelacur kelas pertama adalah sangat BULLSHIT..ape bodoh sangat laaaa Dr Rohaya ni..mungkin jugakla dia layan suami dia di ranjang macam pelacur kelas pertama. mungkin dia dah biasa tengok video-video lucah yang melibatkan pelacur kelas pertama sampai dia pun terbawa-bawa nak layan suami dia camtu.wakakaka..or mungkin laki dia suka langgan pelacur kelas pertama sampai laki dia pun terbawa-bawa suruh isteri dia layan dia macam pelacur kelas pertama..sungguh cetek dan kolot Dr Rohaya ni sehinggakan dia boleh keluarkan kenyataan camtu. Mungkin bagi dia dunia rumah tangga ni hanyalah semata-mata untuk kehidupan seksual..setiap masa seks, seks dan seks. Pelacur? apa fungsi pelacur kalau bukan semata-mata untuk melayan nafsu serakah lelaki-lelaki yang gersang. ada lelaki langgan pelacur untuk memasak makan tengah hari? untuk membasuh baju seluar? atau untuk membancuh teh/kopi setelah kepenatan pulang dari kerja? So..kalau dah kau samakan isteri macam pelacur tu maknanya lebih kurang maknanya isteri ni untuk melayan suami di ranjang je la..pelik! lagi pelik kenyataan ni boleh terkeluar dari seorang wanita yang bergelar isteri. tidakkah kenyataan kau tu menjatuhkan imej Islam sekaligus menafikan hak wanita dalam perkahwinan? kamon laa..kau sebagai wanita kau perlu hormat kedudukan mulia seorang isteri bukannya menjatuhkan martabat golongan isteri. kau fikir balik laapa yang kau dah cakap tu ye Dr Rohaya..Dr sia2 je..hahahaha





























               









5 comments:

JaZz RainS said...

bengong sungguh~

ihya said...

salam..

minta izin copy artikel pemikiran awak ya..

JANN JANN JANNAH said...

ihya : sila2
jazz : ya sangat amat

super-1 said...

hmmm...maybe die maksudkan layanan cam pelacut tu mase di ranjang je. maybe faktor layanan isteri di ranjang kurang memuaskan sehingga lelaki mencari yg lain. tu yang die suro layan suami camtu.

waktu lain wat la macam biase. kemas rumah, masak, etc.

JANN JANN JANNAH said...

cmne kalau isteri dh layan baek punya tp suami 2 minit dh tersadai?tak adil bg pihak isteri..semua nak bagus2 je..tapi diri sendiri?lagipun istilah pelacur tu tak sesuai nak disamakan ngan para isteri yg kedudukannya lebih mulia.ini mengguris perasaan kaum wanita terutama golongan isteri