Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Monday, May 17, 2010

Selamat Hari Guru Cikgu Jannah :)

Hari ni SMKPG2 buat sambutan hari guru.. Bangga rasanya bila pelajar2 bg tepukan gemuruh masa semua guru berarak masuk dewan..kembang hidung lg bila pelajar suruh berhenti utk ambil gbr..hihi. Masa berdiri kat pentas utk nyanyi lagu Kami Guru Malaysia ngn lagu tema hari guru tahun ni Guru Pembina Negara Bangsa aku teringat zaman2 skolah dulu. Dulu aku yg duk bawah tgk cikgu2 nyanyi tp hari ni aku pulak yg berdiri kt pentas. Pastu ada byk persembahan..meriah la tapi still xleh lawan kemeriahan sambutan hari guru di SEMENZA 1 dulu..Cikgu2 yg sgt sporting, sgt2 byk persembahan n sgt2 best. Smpai sekarang aku masih igt cikgu2 buat persembahan lakonan, melakonkan balik perbandingan sikap pelajar dulu dan sekarang. Mmg sporting habis. Back to sambutan hari guru SMKPG2..tema baju guru2 ialah biru+pink. tapi sedihnya aku xde baju ikut tema tu. so, belasah je mana2 baju yg ada dlm almari asal ada wrna sikit2 pink. tp mata dh makin rabun plak jd konfius wrna purple and pink. Part yg paling best ialah aku menang tempat ke2 guru paling byk ditujukan 'coretan rasa buat guru tersayang' hik3..xsangka pulak aku termasuk dlm kategori guru kesayangan pelajar..tima kasih pelajar2 ku. pelajar2 ku sekalian, ckgu pun syg korang. so, jgn degil2 n belajar sungguh2 smpai berjaya ye. tahun ni hadiah pn kire best jugak la. yg paling best dpt decoration lamp sbb mmg dh plan nk beli coz bilik tido ni kalo tutup lmpu gelap sgt. xde smber cahaya lngsung. tq kak atie for the present :) kesimpulannye mmg best jd ckgu ni. walaupun tanggungjawab berat, tp bile tiba hr guru, tgk pelajar2 dtg mintak maaf, wish slamat hari guru n bg hadiah, rasa sejuk je hati. :)


No comments: