Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, May 5, 2010

Pukul 3 pagi

Pukul 11 malam saya tertidur..
Sebab saya terlalu penat..
Malam yang sangat panas..
Dua hari sudah tidak hujan..
Saya terjaga jam 3 pagi..
Saya ke dapur untuk minum air..
Kepanasan membuatkan tekak saya haus..
Selesai minum air saya kembali ke bilik tidur saya..
Tiba-tiba saya dengan satu bunyi..
Kreokk kreeeekkk kreooookk..
Jantung sy berdebar2..
Saya tau bunyi itu..
Bunyi buaian di taman permainan sebelah..
Sebab tiap2 petang saya akan dengar kanak2 bermain..
Tapi..sekarang pukul 3 pagi..
Kanak2 mana yg bermain buaian??
Saya beranikan diri menyelak langsir bilik saya..
Saya lihat buaian itu..senyap.
Mungkin saya silap dengar..saya abaikan saja..
Bila saya mahu menuju ke katil..sy dengar bunyi yang sama lagi..
Saya sgt musykil..tapi saya sangat mengantuk..
Biarkan saja 'mereka' mau main buaian..
Pukul 3 pagi..





No comments: