Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Monday, April 26, 2010

Kick Ass vs Shutter Island



Semalam Encik Hubby balik la ke rumah seperti biasa..
Saya ada tugasan di sekolah tapi ..
"It' Sunday, apsal kerja pulak? Temankan abg, abg balik pun jarang2 je", kata Encik Hubby
Adooyai..saya jadi bingung..Pilih antara Encik Hubby atau tugas?
Humm..semestinya saya pilih Encik Hubby saya. Takkan sy mau jd isteri ingkar. Huuu~
Jadi saya buat keputusan untuk temankan Encik Hubby saya.
Maaf saya kawan2..maafkan cikgu murid2..
Sebenarnya Encik Hubby telah menempah tiket wayang untuk kami.
2 cerita..Shutter Island dgn Kick Ass
Saya lebih berminat dgn Shutter Island sbb ada Leonardo..Ngee~
Kick Ass pulak saya rasa macam xberapa nak best..mcm tajuk dia.
So Kami pun pergi menuju Jusco Tebrau.
Mula-mula Kick Ass jam 2 pm-4pm
Yaaaaaaaaaaa..Kick Your Ass!! Saya suka cerita ini..
Penuh aksi dan lawak.
Kisah budak kolej yg low profile dan ingin jadi superhero tapi asyik gagal
Sehingga dia terjebak dgn satu masalah besar yang membuatkan dia betul2 jd superhero..
And he gets girl..hahaks!!
Dan budak bernama Mindy atau Hit Girl..saya paling suka.. Cool!!
Saya dan Encik Hubby bagi 4 bintang..
Lepas itu jam 4pm-6 lebih2 mengampiri 7, Shutter Island pulak..
Panjang betul cerita dia..
Dan..yaaaaaaaaaaaaaa.. buat saya sangat mengantuk..
Sebab jalan cerita dia memeningkan saya dan Encik Hubby
Cerita Marshall bernama Teddy dihantar ke pulau utk menyiasat kehilangan penjenayah ganas..
Tapi sebernanya muslihat..dan doktor mental ingin memanipulasi otak Teddy
Saya dan Encik Hubby rasa otak kami yg dimanipulasi
Plus..kategori 18SG kurang sesuai sebab Kick Ass lagi ganas
Haishh~ saya dan Encik Hubby bagi 2 bintang saja..hehehe
Dan kami dengan berkobar-kobar menunggu kemunculan Iron Man 2 pulak.. :-p~

No comments: