Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Friday, April 30, 2010

Ada ke patut??

Seksa btol jd guru kelas yg blakang2 ni..kerja xde lain asek nak kena tulis surat amaran je. Pastu students lak asek kena panggil sbb bat mcm2 kes. Main tepung la, gaduh la, ponteng la, pecahkan cermin la.. Tadi call parents kpd sorg student. Sminggu direct xdtg skolah. Bila call n tanya kenapa anak dia xdtg skolah, ayat pertama yg aku dgr ialah "Ni yg saya panas hati dgn cikgu ni" Heran jugak aku apsal lak tetiba nak panas hati dgn cikgu. dah cukup baik ape aku call n tanya khabar ank dia knapa smpai sminggu xdtg skolah. kot-kot la sakit ke, kecemasan ape2 ke. Dia kata dia dh pesan kat cikgu..tlg tgk2 kan anak dia. Kalau ada apa2 hal inform kat dia. Tapi masalahnya cmne pulak aku nk tgk2 kan anak dia kalau masuk skolah pn x? Mcm la kat skolah tu ada sorg dua je student n mcm la keje ckgu kt skolah tu nk jd spy kt student spesis cmni.Huu~ Parents hantar depan pagar skolah tp bila dh balik, dia melencong tmpat lain. Bila bukak tudung rambut..makkk aih mcm hape ntah.belang2 merah..Hurmm..anak ponteng skolah, cikgu pulak yg kena marah. Ade ke patut??

No comments: