Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, March 17, 2010

Usah bicara..

Usah bicara jika kau tidak tahu..
Ya..keluargaku senang..
Kakak, abang..mereka punya kerja tetap
Adikku2..berjaya dgn cemerlang
Kami punya apa yg kami mahukan..
Mereka kata..kami beruntung..
Ibu bapa kami bergaji besar..
Rumah kami mewah..
Aset2 kami peroleh dgn senang..

Aku punya kereta..laptop..mp3..duit di akaun bank..
Mereka kata itu aku peroleh dgn mudah..
Aku minta melalui ibu bapa..
Ya..aku minta melalui ibu bapa..
Tetapi bukan wang..
Bukan harta..tapi..
Aku pinta melalui didikan..didikan agama..didikan hidup dunia..
Aku juga pinta semangat dari mereka..
Aku contohi mereka..
Agar aku berjaya..

Kini aku berjaya..
Adik, abang, kakak berjaya..
Kami punya hidup kami sendiri..
Kami punya apa yg kami mahu..
Kami tidak meminta2..

Kami bukan anak2 yg meminta2 dr ibu bapa kami..
Usah bicara yg tidak2..

No comments: