Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Saturday, May 23, 2009

Aku yg sengal~

Kucuri tag ini dlm blog adekku.muahahaha..

1. 3TABIAT BURUK TIME SEKOLAH...

saya telah meniggalkan zaman pesekolahan 8 tahun lalu tapi dh jodoh ngan skolah brpanjangan maka trcampak jugalah sy disekolah walopun sudah dewasa..

Zaman Kanak2 sekolah

1. oleh kerana saya mempunyai pangkat sebagai pengawas, saya menyalahgunakan kuasa di mana saya memberitahu rakan2 baik hari spot check akan dijalankan

2. menyalin jawapan peksa kimia prtengahan tahun yg soalan nya dibocorkan oleh kawanku d ahmad maher dan bawak masuk bilik exam.for the first time aku dpt B subjek kimia..hehehehell

3. menghantar email kepada sorang pelajar lelaki kononnya sebagai secret admire tnpa menyedari nama dlm email ditulis nama sebenar..ahhh..betapa bodohnya zaman itu.

Zaman dewasa

1. mengutuk PKP kerana suka mengerah anak2 buahnya membuat kerja2nya kerana beliau buta teknologi

2. meminjam duit kutipan duit kelas pelajar2 untuk membeli kasut mengajar..tp dh bayar balik eaa

3. membocorkan soalan exam kepada budak2 tapi malangnya mereka masih gagal..mungkin mereka makan semut masak lemak

2. 3 FAVOURITE SUBJEK ANDA... KENAPA??

1.Math Mod Mr Gan
lawak dengan muka selambenya menghibur hati dengan penampilan melangitnya memberikan contoh2 yg bernas untuk memantapkan pemahamanku trhadap rumus2..wuwuwuwu..SPM math mod kudapat A1..hebatttt!!

2. Developmental Bio
sem 3 kat UPSI ajaran Pn Alene yg masa tu masih berstatus cik pd masa tu..mengkaji asal usul manusia dr asal sperma dan ovum..sgt syok sbb leh view sperma bawah mikroskop..experience melihat sperma kepala 2, berekor kontot, ekor trlebih pnjang, kepala bntuk heart pun ade..penderma??smpai skang dlm question mark.hahaha..membedah tikus dan melihat alat sulit beliau..sesungguhnya tikus itu mati dlm keadaan mengaibkan.

3.Genetik
sem 6 di UPSI di bawah ajaran Pn. Marina yg suka mengadakan kuiz mngejut..kami membela drosophilla melanogaster (lalat buah) a.k.a philla (nama manja) sebagai anak angkat dan mmbiakkan mereka kepada 3 generasi..bontot besa brjantina perempuan,bontot tajam berjantina lelaki.mengacukkan mereka seumpama sumbang mahram..maafkan kami philla.belajar DNA fingerprinting membuatkan kami koya sekejap umpama ejen CSI..poyonye kami..hahaha

3 SUBJEK ANDA TAK SUKA... KENAPA??

1. Add math
kenapa msti ada ahli matematik yg mncipta rumus2 pelik yg berkemampuan memecahkan kepala otak akuu?? first test aku berjaya dapat markah 0..hahaha..bangganya..thanks En Yaacob seorang guru pakar!!

2.Pedagogi Pendidikan
adei kebosanan melanda.subjek yg mampu membuatkan aku menguap dan terlelap hanya apabila lecturer menyebut pekataan pertama sejurus memulakan kelas.

3. Chemistry
Anda faham??perkataan anda yg trlalu formal tu membuatkan minat aku hilang dlm subjek kimia..tp kusuka Organic Chemistry sem 4 UPSI..hey hey..aku score A..jgn memain!

4. DESKMATE ANDA..

Deliani..hahaha..bleh kira brapa kali aku becakap ngan dia spanjang stahun dlm kelas sama2..boring..5gigih sgt memboringkan sbb sume kaki study..ahhhh..ku tensen!!!

5. CIKGU PALING UNIQUE DI SEKOLAH ANDA..

nama ape ntah ckgu ni..sbb xpenah ngajar aku..haha..ms form 2 kat SMK kamil.baju dia striking gaban..sluar pun..spek maintain ala2 gelap gitu.pakai songkok jaring2..sungguh berSENI..tahniah!!!


6. DENDA YANG PALING BEST PERNAH ANDA DAPAT..

kalo markah matematik dapat bawah 50..akn dibuat satu bulatan guna kapur di papan hitam.tugas kami (yg dpt mrkah 50 ke bawah) ialah mencium bulatan itu dan pstikan putih kapur melekat di hidung..keluar kelas wktu rehat tnpa boleh sapu bulatan itu.best2!!lagi satu kna denda ngan en nizam masa drjah 3.puncanya sy dan rakan2 nyanyi lagu doremon masa dia tgh ngajar.pastu dia bengang dia suh kitorg beramai2 beratur depan kelas nyanyi lagi doraemon banyak kali..brape kali xigt..i LIKE!

7. JIKA MASA BOLEH DIPUTAR BALIK..KETAHUN MANAKAN ANDA AKAN KEMBALI?

ke tahun kalo xsilap aku tahun 2004 kot..kalo leh kmbali ke zaman tu mmg aku xkan berhubung ngan sorg budak brnama solatulillah..SHIT!!!!

No comments: