Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Saturday, July 18, 2009

Garu2 kepala..kerut2 dahi

Haish..baru jap td lepas gadoh ngan sorg laki dlm YM..then marah lagi laki dalam tagged.aku pun xpaham nape..memang aku jenis yg xleh kawal kemarahan dan cepat melenting a.k.a. over sensitif..btw bukan semua topik pun aku sensitif tp topik2 cm 'Wanita kaum yang Lemah', 'Persediaan Hari Bahagia' tu yg buat aku cepat sgt nak melenting. Teguran berunsur sinis dan penuh ejekan buat hati aku panas..terus that guy aku masukkan dalam ignore list YM. Puas hati aku. I just wonder kenapa lelaki sekarang suka fikir tentang seks? Apa2 perkara pun mesti nak kaitkan dengan seks. Sampai satu tahap aku akan anggap lelaki2 mcm tu adalah menjijikkan. Dorang pertahankan lelaki ada 9 akal 1 nafsu..aku tau pasal tu tapi kenapa yg 1 tu yg paling susah lelaki nak kawal? Mana pegi 9 akal dorg? Kalaulah lelaki kata wanita kaum yang lemah..so tugas dorg membimbing kaum wanita..bukan menganiaya atau ambil kesempatan atas kelemahan kaum wanita. ????????????


Hurm..Garu2 kepala..kerut2 dahi aku fikir..

No comments: