Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Thursday, September 20, 2012

Kasihan si anak

konon nak kembalikan tenaga terbuang masa unpack bebarang dalam bilik bawah, kt skolah aku bantai minum perl kacip fatimah setin. malam tu anak aku demam suhu 38.3. panik woo..xpernah plak suhu dia naik tinggi camtu. nasib baik ubat demam masa injek 3bulan hr tu ada lagi. turun sket suhu dia 37.7. hari ni aku terpaksa mengapply CRK sbb nk bawak si kecik tu pegi klinik. pastu dia xnak pegi ngan org lain..nak dokong je ngan aku. bapak dia dokong pun nangis. skali ngan bapak2 dia aku suh amek cuti. haha

nurse kepoh tu tanya aku, kat umah ada orang demam ke. xde pulak..sume sihat walafiat je. pelik jgk aku tetiba dia leh demam padahal masa aku amek dia umah mak metua aku siap sengih2, tbalik2 nak meniarap pastu cerita kat aku cerita dlm bahasa dia sorang je faham. tetiba teringat daaa kat perl kacip fatimah yg aku minum kt skolah tu. hadoiii..ni mesti sebb aku kasi dia minum susu badan. sisa2 kacip fatimah tu kot yg buat anak aku demam. kasihan anak aku dapat tempias perbuatan mak dia yg konon nak bertenaga.huhu maaf ye nakk..lain kali mama xminum jamu2 lagi okeyyy~

lembik je lepas makan ubat..


               

No comments: