Drop your link here..nnti leh melawat..

Member2 blogger

My Heartbeat

Wednesday, June 2, 2010

Dont Judge

Pada satu hari mggu yg tenang aku merajinkan diri berjalan2 ke satu shopping complex di ibu kota brsama suamiku tersayang. kebetulan pd wktu tu ada la satu promosi saloon yg baru d buka menawrkan discount baek punya. aku berusaha utk mengelakkn diri melalui tmpat itu ttp terpksa jugak sbb si hubby mau ke al-ikhsan yg teletak kira 20meter dr kwasan promosi tu berlaku. aku plg menyampah melalui kawasan itu sbb sudah beberapa kali kena. sngguh sedih hati sbb ku sedar kulit ku x semulus Qiqi tmbahan pula ketika itu aku tgh bergelumang dgn PMS..dgn muka ditaburi 4 bijik jerawat.huwaaaa..

"Dik..dik.." adeii nmpak pulak aku lalu padahal dh jln laju2..tepaksa jugak aku brenti..
"Adik nak cuba cek kulit x? percuma je" hummm..layan je la.selesai dia mengecek kulit mukaku org tu ckp..adik pakai produk ape ni? Kulit adik brjerawat, berminyak n pori2 pn besar. adik muda lg..kena jaga tau. adik jgn guna produk bukan2..produk dlm majalah tu bkn semua boleh percaya. byk yg jenis menghakis. bahaya untuk kulit. Bla..bla..bla..

Last sekali lepas bebelan pnjang die tu..dia tanya aku.."Adik guna produk ape??"
" SK II " jawabku selamba..
"Erk.." terkedu dia tnpa soalan dan aku terus blah..wakakaka..terasa best betol dpt wt cmtu. ingat aku xde duit nak beli SKII? ingt muka n penampilan cm aku ni xde duit?? ohhh plis!

No comments: